Ozonun Özellikleri Nelerdir? | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi Ankara

Ozonun Özellikleri Nelerdir?

OZONUN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?

Ozon, üç oksijen atomundan oluşan doğal ve renksiz bir gaz olup bilinen en etkili mikrop öldürücülerden olduğundan çok eski zamanlardan bu yana bu amaçla kullanılmış ve son yüzyılda tıp alanında kullanılmaya başlanmıştır. Gücünü, yeryüzündeki bütün canlıların hayat kaynağı olan oksijenden alan ozonun saymakla bitmeyen özellik ve faydaları sayesinde günümüzde üç yüzün üzerinde hastalığın kaynağının ve belirtilerinin iyileştirilmesi hedeflenmekte ve oldukça başarılı sonuçlar alınmaktadır. Son zamanların en fazla tercih edilen destek tedavi uygulamalarının başında gelen ozon tedavisinin başarısı, ozonun mucizevi özelliklerinden kaynaklanmaktadır. Ozonun şifa kaynağı özelliklerinin başında, oksijenizasyon sağlama özelliği gelmektedir.

Ozon tedavisinin doku oksijenizasyonunu artırıcı özelliği sayesinde, ozon tedavisi uygulandığında vücuttaki kan damarları, hücre ve dokulardaki oksijen seviyesi artarak her türlü hasarın iyileştirilmesine yardımcı olunur. Ozonun bir diğer önemli özelliği ise bağışıklık sistemini düzenleyici ve güçlendirici özelliği olup bu sayede ozon tedavisi hem sağlıklı hem hasta kişilerde uygulanmakta ve şifa dağıtmaya vesile olmaktadır. Ozonun antioksidan özelliği vücuttaki toksinleri ve serbest radikalleri uzaklaştırmaya ve oksidatif stresi azaltmaya yarar. Ozonun antienflamatuar özelliğine gelince; bu sayede ozon tedavisi, vücuttaki inflamasyonun ortadan kaldırılmasını sağlar. Ozonun antiviral özelliği virüsleri, antibakteriyel özelliği bakterileri, anifungal özelliği ise mantarları yok ederek bunlardan kaynaklı enfeksiyonlarla mücadeleye yardımcı olur. Siz de ozonun her derde deva özelliklerinden faydalanmak için Dr.Levent KARAFAKI Kliniği ile iletişime geçebilirsiniz.