Ozon Tedavisi ve Anti Aging | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi Ankara

Ozon Tedavisi ve Anti Aging

OZON TEDAVİSİ VE ANTİ AGİNG

Ozon tedavisi, bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi ve çeşitli hastalıkların iyileştirilmesinde kendisinden ek tedavi seçeneği olarak faydalanılmasının yanı sıra yaşlanma etkilerinin yavaşlatılması ve azaltılmasında da başvurulan bir uygulama olarak karşımıza çıkmaktadır. Yaşının ilerlemesiyle birlikte kişinin cildinde yaşlanma belirtileri olan kırışıklıklar da doğal olarak ortaya çıkmaya başlar. Bunun sebebi, ilerleyen yaş sebebiyle kolajen üretiminin azalması ve hücreler arası bağların gevşemesidir. Bu gevşeme, kırışıklıkların oluşmasına sebep olmaktadır. Kolajen üretimi için gerekli olan en önemli madde, oksijendir. Ozon Tedavisi sayesinde, oksijenin vücuttaki bütün hücrelere etkin bir biçimde ulaştırılması sağlanır ve bu sayede kolajen üretimi tetiklenmiş olur. Kolajen üretiminin tetiklenmesi ise hücreler arası gevşemenin ve dolayısıyla kırışıklıkların azalması sonucunu doğurur. Ozon tedavisinin bölgesel olarak uygulanması ve sadece belirli bir bölgedeki kolajen üretiminin artırılarak bu bölgedeki kırışıklık oluşumunun yavaşlatılması da mümkündür. Ozon tedavisi aynı zamanda hücrelerin ve dolayısıyla cildin yenilenmesini sağlayarak cildin daha genç ve sağlıklı bir görünüm kazanmasını sağlar.

Ozon Tedavisi Ankara Dr. Levent Karafaki tarafından, kişiye özel tedavi protokolleri ile uygulanmaktadır.