Frekans Uygulaması ve Romatizma | Dr. Levent Karafakı | Frekans Uygulaması Ankara

Frekans Uygulaması Ankara

Frekans Uygulaması ve Romatizma

FREKANS UYGULAMASI VE ROMATİZMA

Romatizma genel bir terim olup çok fazla hastalık içeren bir grubu ifade etmektedir. Romatizma, insan vücudundaki eklem, kas, kemik, tendon, bağ dokusu, iç organlar ve bağışıklık sistemini etkileyebilen ve ağrıya neden olan hastalıklar grubudur. Romatizma genel olarak iltihabı olanlar ve iltihabı olmayanlar olarak iki gruba ayrılır. Romatizmal hastalıkların belirtileri arasında kas, sırt, bel ve eklem ağrısı, hareketlerde zorlanma, ellerde ve ayaklarda şişme, güçsüzlük, beslenme bozuklukları, ciltte oluşan bezeler ve kızarıklıklar sayılabilir. Romatizmal hastalıklar kalıtsal olabildiği gibi bağışıklık sisteminin işleyişindeki bozukluklar, sigara kullanımı, vücutta enfeksiyona neden olan çevresel faktörler kaynaklı da olabilir. Biorezonans uygulamasında hedef; uygulanan frekansların sonucu olarak iyileşmeyi hızlandırmak, hastayı rahatlatmak ve hastanın yaşam sevincini artırmaktır. Biorezonans uygulamasının ilk adımı olarak danışanın detaylı hikâyesi öğrenilir, genetik geçmişi araştırılır ve fizik muayene ile belirtiler incelenir. Vücudun metabolizmasını olumsuz olarak etkileyecek virüs, bakteri, parazit, mantar, alerjen, ağır metal ve kimyasal yüklerin tespiti yapılır. Biorezonans uygulamasında kişiye özel seans belirlemeleri yapılır. Seanslarda, romatizmadan etkilenen bölgeler farklı frekanslarla uyarılır, olumsuz enerji tutularak ortadan kaldırılır. Böylece vücut fizyolojisinin sağlıklı bir hale getirilmesi sağlanmış olur.

Biorezonans Ankara hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.