Ozon Tedavi̇si̇ni Ki̇m Uygular? | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi Ankara

Ozon Tedavi̇si̇ni Ki̇m Uygular?

OZON TEDAVİSİNİ KİM UYGULAR?

Belirli hastalıkların iyileştirilmesine destek veya sağlıklı kişilerde bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi gibi pek çok amaçla kişinin vücuduna çeşitli yöntemlerde ozon uygulanması, ozon tedavisidir. Ozon tedavisi, uygulanma amacına göre belirlenmekle birlikte minör, majör, rektal, cilt altı ve eklem/kas içi gibi farklı metodlarla uygulanabilmektedir. Ozon tedavisinde ozonun oksijenizasyon sağlayıcı, dolaşımı düzenleyici, bağışıklık sistemini güçlendirici, antioksidan, antienflamatuar, antiviral, antifungal ve antibakteriyel özellikleri gibi pek çok mucizevi özelliğinden faydalanılarak sağlıklı kişilerde oksidatif stresin ortadan kaldırılması ve bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi gibi eşsiz faydalar sağlanırken hasta kişilerde de tedaviye destek olunmaktadır. Ozon tedavisi kanser, otoimmün bozukluklar, dolaşım bozuklukları, kronik yorgunluk, depresyon, solunum yolu hastalıkları, alerjiler, iyileşmeyen yaralar, mide ve bağırsak hastalıkları gibi üç yüzün üzerinde hastalığın tedavisinde destek tedavi yöntemi olarak başvurulan ve kendisinden göz ardı edilemeyecek başarılı sonuçlar alınan bir uygulamadır.

Yan etkileri oldukça kısıtlı olan ozon tedavisi günümüzde güvenilir bir ek tedavi uygulaması olarak kabul görmüştür. Ozon tedavisini, ozon tedavisi konusunda özel eğitim almış olan hekimler uygular. Ozon tedavisi tıbbi bir uygulama olduğundan bu tedavinin mutlaka bir tıp doktoru tarafından uygulanması gerekmektedir. Yine ozon tedavisi özel yetkinlik gerektirdiğinden, ozon tedavisini uygulayacak olan hekimin ozon tedavisi konusunda eğitim almış olması elzemdir. Ozon tedavisi, bu konuda eğitim ve bilgi sahibi olan tecrübeli bir hekim tarafından uygulandığında oldukça güvenli ve etkili bir yöntemdir. Ozon tedavisi ile ilgili bilgi sahibi olmak için bugüne kadar yüz bine yakın ozon tedavisi uygulamasıyla bu konuda Ankara’nın ve Avrupa’nın en tecrübeli hekimlerinden olan Dr.Levent KARAFAKI Kliniği ile iletişime geçebilirsiniz.