Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi ve Tırnak Sağlığı

Ozon Tedavisi ve Tırnak Sağlığı

OZON TEDAVİSİ VE TIRNAK SAĞLIĞI

Ozon tedavisi, insan vücudunun farklı organ ve sistemlerindeki çok çeşitli hastalıkların tedavisinde tabiri caiz ise tepeden tırnağa etkin bir şekilde fayda ve iyileşme sağlayan bir destek tedavi yöntemidir. Hem hasta hem de sağlıklı kişilere uygulanabilen çok yönlü bir tedavi olan ozon tedavisinin nasıl uygulanacağı, bunu uygulayacak olan hekim tarafından uygulanma amacı göz önünde bulundurularak karar verilir.

Virüs, bakteri ve mantar kaynaklı enfeksiyonlarla mücadeleden serbest radikallerin vücuttan uzaklaştırılmasına, bağışıklık sistemini düzenlemek ve güçlendirmekten sağladığı oksijenizasyon ile dolaşım bozukluklarını gidermeye kadar pek çok faydası ve etkisi bulunan güvenilir bir tedavi olan ozon tedavisi ile günümüzde yüzlerce hastalığın iyileşmesine katkı sağlanmaktadır. Tırnak sağlığı da son zamanlarda ozon tedavisi ile birlikte sıkça anılmaya başlanan bir konu haline gelmiştir. Tırnak sağlığı denince ilk akla gelen, toplumda çok sık rastlanan tırnak mantarıdır. Ozon tedavisi, ozonun antifungal etkisi sayesinde tırnak mantarının ortadan kaldırılması noktasında göz ardı edilemeyecek etkiye sahiptir. Ayrıca ozon tedavisi, ozonun antiviral ve antibakteriyel özellikleri ile tırnaktaki virüs ve bakterileri yok eder.

Bunun yanı sıra ozon tedavisi ile yıpranmış ve kalınlaşmış tırnakların iyileştirilmesi hedeflenir. Genel vücut sağlığındaki sorunların tırnak sağlığına ve görünümüne yansıdığı bilinen bir gerçek olup ozon tedavisinin inflamasyonu ortadan kaldırma, kan damarları, hücre ve dokularda oksijenizasyon sağlama ve bağışıklık sistemini düzenleme gibi etkileri sayesinde rahatsızlıklarda iyileşme sağlanmasının, tırnak sağlığına da olumlu yansıyacağı şüphesizdir.