Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi ve Spor Yaralanmaları

Ozon Tedavisi ve Spor Yaralanmaları

OZON TEDAVİSİ VE SPOR YARALANMALARI

Oksijen mucizesinden gelen ozon tedavisi, günümüzün en çok rağbet gören destek tedavi uygulamalarının başında gelmektedir. Ozon tedavisinin bu kadar fazla tercih edilmesinin nedenleri ise doğal bir tedavi yöntemi olması, son derece kısıtlı yan etkiye sahip olması ve son derece başarılı sonuçlar vermesidir. Gerçekten ozon tedavisi hem sağlıklı bireylerde hem de çok çeşitli hastalıkların söz konusu olduğu durumlarda insan sağlığına göz ardı edilemeyecek faydalar sağlamaktadır. Bunların yanı sıra ozon tedavisinin, yaşlanma karşıtı etkisi ve vücut enerjisinin yükseltilmesi gibi olağanüstü etkileri de mevcuttur.

Ozon tedavisi yalnızca hastalıklarda değil aynı zamanda yaralanmalarda da büyük faydalar sağlamaktadır. Sözü edilen yaralanmaların bir türü de yaygın olarak görülen sporcu yaralanmalarıdır. Sporcu yaralanmaları düşme, darbe alma, spor öncesi yetersiz ısınma, hatalı malzeme ve ekipman kullanımı ve hatalı teknik kaynaklı yaralanmalar olup adele ve bağ yaralanmalarının yanı sıra kırık-çıkıklar gibi kas ve iskelet sisteminde meydana gelen yaralanmalardır. Spor yaralanmalarının söz konusu olduğu hallerde ozon tedavisi uygulandığında, ozonun yanı sıra etkisi sayesinde oksijenlenen hücre ve dokularda hasarlar giderilerek iyileşme sağlanır. Bu sayede spor yaralanmalarının iyileştirilmesi hedeflenir. Ayrıca ozon tedavisi ile bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi sağlanır. Ozon tedavisinin ağrıları hafifletici etkisi de unutulmamalıdır. Spor yaralanmalarında ozon tedavisi kan yoluyla uygulanabileceği gibi kas/eklem içi yoluyla da uygulanabilmektedir. Spor yaralanmalarında ozon tedavisinin kaç seans uygulanacağı ise kişinin mevcut durumuna göre planlanmalıdır.

Spor yaralanmalarında ozon tedavisi yanı sıra PRP tedavileri de ozenize olarak kullanılabilir. Ozon tedavisi ile spor yaralanmalarının iyileştirilmesi konusu ile ilgili detaylı bilgi edinmek için ozon tedavisini Ankara’da ilk uygulayan hekim olan Dr.Levent KARAFAKI Kliniği ile iletişime geçebilirsiniz.