Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi ve Sistit

Ozon Tedavisi ve Sistit

OZON TEDAVİSİ VE SİSTİT

Görülme sıklığı kadınlarda erkeklere göre daha fazla ve yaygın olan sistit, idrar torbası yani mesane ile idrar yollarının iltihaplanması bir diğer deyişle inflamasyonudur. Akut ve kronik olmak üzere iki şekilde seyredebilen sistitin ortaya çıkma nedenlerinden başlıcaları; bakteriden kaynaklanan enfeksiyonlar, uzun süre idrar tutma, genital temizliğin gerektiği gibi sağlanamaması, tahriş olma durumu, kullanılan birtakım ilaçlar ve menopozda düşük östrojen seviyesidir. Tedavisinin geciktirilmesi halinde daha ciddi bazı hastalıklara sebep olabilen sistit belirtileri arasında sık idrara çıkma, idrara çıkma esnasında yanma veya ağrı, idrara çıkma akabinde hala idrar varmış hissi, idrarın bulanık veya kötü kokulu olması, cinsel ilişki esnasında ağrı, halsizlik, hafif ateş ve titreme sayılabilir.

Göz ardı edilemeyecek faydalarıyla her derde deva ozon tedavisi, sistitin iyileştirilmesinde önemli katkılar sağlamaktadır. Ozon, kuvvetli bir antibakteriyeldir. Sistite neden olan en yaygın durum ise bakteriyel enfeksiyonlardır. Dolayısıyla, ozonun antibakteriyel özelliği sayesinde vücutta enfeksiyona neden olan bakterilerin ortadan kaldırılarak iyileşme sağlanması hedeflenir. Bir diğer yandan ozon, kuvvetli bir antienflamatuardır. Sistit ise bir inflamasyon rahatsızlığıdır. Dolayısıyla, antienflamatuar özelliği sayesinde ozon tedavisi, idrar torbası ve idrar yollarındaki inflamasyonun yani sistitin iyileştirilmesinde büyük rol oynar. Ozon tedavisinin vücuttaki hücre ve dokularda sağladığı oksijenlenme de sistit tedavisinde fayda sağlar.

Ozon tedavisinin bağışıklık sistemini güçlendirici etkisi ise vücudun hastalıkla mücadelesinde önemli rol oynar. Detaylı bilgi almak için ozon tedavisini Ankara’da ilk uygulayan hekim olan Dr.Levent KARAFAKI Kliniği ile iletişime geçebilirsiniz.