Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi ve Kan Dolaşımı

Ozon Tedavisi ve Kan Dolaşımı

OZON TEDAVİSİ VE KAN DOLAŞIMI

Bir yandan yüzlerce hastalığın ve iyileşmeyen yaraların tedavisinde diğer yandan bağışıklık sistemini güçlendirici, yaşlanma karşıtı ve oksidatif stresi ortadan kaldıran etkileriyle sağlıklı bireylerin sağlığına sağlık katmak amacıyla güvenle uygulanan ozon tedavisi, son zamanların en gözde destek tedavi seçenekleri arasında yerini almıştır.

Ozon tedavisi; bu konuda eğitimi olan ve deneyim sahibi bir hekim tarafından, hijyen koşullarının çok iyi şekilde sağlandığı ve son teknoloji cihazların kullanıldığı bir merkezde uygulanması gereken bir uygulama olup bu koşullara uyulduğunda son derece güvenilir ve yan etkileri çok az olan bir tedavidir. Ozon tedavisi antioksidan, antibakteriyel, antienflamatuar, antifungal ve antiviral ve ayrıca bağışıklık sistemini düzenleyici ve güçlendirici özellikleriyle şifa dağıtmasının yanı sıra oksijenizasyon sağlama özelliği ile pek çok derde deva olmaktadır. Zira ozon tedavisinin gücünün en etkili kaynağı olan, bütün canlıların yaşam kaynağı oksijen, vücuttaki pek çok hasarı gidererek iyileşme sağlama gücüne sahiptir.

Ozon tedavisi, oksijenizasyon sağlama özelliğiyle, oldukça önemli olan kan dolaşımına doğrudan etki etmektedir. Şöyle ki, ozon tedavisi uygulandığında kan damarlarındaki oksijen düzeyi ve kanın oksijen taşıma kapasitesi artar. Bunun sonucu olarak ise kan dolaşımı düzenlenir, hızlanır ve iyileşir. Bu durum dolaşım bozukluklarının ve dolaşım bozukluklarına bağlı olarak ortaya çıkan hastalıkların iyileştirilmesine katkı sağlar. Ozon tedavisinin kan dolaşımına etkileriyle ilgili sorularınız için bugüne kadar 100.000’e yakın ozon tedavisi uygulamasıyla Ankara ve Avrupa’nın en deneyimli hekimlerinden Dr.Levent KARAFAKI Kliniği’ni arayabilirsiniz.