Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi ve Hipertansiyon

Ozon Tedavisi ve Hipertansiyon

OZON TEDAVİSİ VE HİPERTANSİYON

Hipertansiyon diğer adıyla yüksek tansiyon, kalpten vücuda pompalanan kanın damarlarda oluşturduğu basıncın olması gerekenden yüksek olması durumudur. Kronik bir rahatsızlık olan hipertansiyon, dünyada en sık görülen hastalıklar arasında yer almaktadır. Hipertansiyon nedenleri genetik etkenler, diyabet, obezite, böbrek hastalıkları, yüksek kolesterol, tiroid bezi hastalıkları, aşırı tuzlu beslenme, hareketsiz yaşam, stres, sigara veya alkol kullanımı gibi nedenlerdir.

Hipertansiyon belirtileri arasında halsizlik, baş ağrısı, baş dönmesi, sık idrara çıkma, burun kanaması, bulanık görme ve kulakta çınlaması sayılabilir. Hipertansiyon hastalığının tedavisi için ilaç tedavisi uygulanmaktadır. Bunun yanı sıra ozon tedavisi de ek tedavi olarak hipertansiyon hastalığının iyileştirilmesine katkı sağlamaktadır.

Hipertansiyon, damarlar ve dolaşım sistemi ile alakalı bir rahatsızlık olup ozon tedavisinin en büyük başarı sağladığı konulardan biri de dolaşım sisteminin iyileştirilmesi olduğundan, ozon tedavisi hipertansiyon hastalığına çok büyük faydalar sağlamaktadır. Ozon tedavisi uygulaması ile damarlarda dolaşan kandaki oksijen düzeyinin artması sonucunda damarların genişlemesi, damarlardaki hasarın giderilmesi ve dolaşımın düzenlenmesi sağlanır. Sağlanan bütün bu iyileşmeler sonucunda ise hipertansiyonun kaynağına etki edilmiş ve iyileştirilmesine fayda sağlanmış olur.

Ozon tedavisi, vücuttaki bütün hücre ve dokuların oksijenizasyonunun gerçekleşmesini sağladığından başta dolaşım sistemi olmak üzere bütün organlarda iyileşme ve yenilenme meydana gelir zira dolaşım sistemi bütün vücut sağlığını etkiler. Antioksidan ve antienflamatuar özellikleri ile ozon tedavisi, damarlarda ve organlarda biriken toksinlerin vücuttan atılmasını sağlar. Bağışıklık sistemini güçlendirici etkisi ile ozon tedavisi hipertansiyon hastalığında eşsiz ve yan etkisi olmayan bir ek tedavi uygulamasıdır.