Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi ve Göz Altı Morlukları

Ozon Tedavisi ve Göz Altı Morlukları

OZON TEDAVİSİ VE GÖZ ALTI MORLUKLARI

Doğal bir ek tedavi uygulaması olması nedeniyle son derece güvenilir olan ozon tedavisi, bir yandan hastalıkların tedavisine destek amaçlı uygulanırken diğer taraftan estetik amaçlı olarak da yaygın olarak kullanılmaktadır. Çok çeşitli nedenlerle ortaya çıkabilen ve ayrıca kişiyi rahatsız edecek şekilde estetik kaygı oluşturan göz altı morlukları da, ozon tedavisinin uygulandığı ve yüz güldüren sonuçlar alındığı bir durum olarak karşımıza çıkmaktadır.

Çeşitli alerjiler, göz altındaki derinin incelmesi, uykusuzluk, yaşlılık ve genetik yatkınlık gibi nedenlerle ortaya çıkabilen göz altı morlukları; göz altındaki derinin incelmesiyle bu bölgedeki damar ve kasların belirginleşerek burada oluşturduğu koyu renk görünümdür. Bağışıklık sistemini güçlendirici, antioksidan ve oksijenizasyon sağlayıcı etkileriyle eşi benzeri olmayan bir şifa kaynağı olan ozon tedavisi, göz altındaki incelmiş derinin kalınlaşmasını sağlayarak göz altı morluklarının ortadan kaldırılmasını hedefler.

Ozon tedavisi ile ilgili daha detaylı bilgi sahibi olmak ve randevu almak için ozon tedavisinde doksan binin üzerinde uygulamayla Ankara’nın ve hatta Avrupa’nın bu konudaki en deneyimli hekimlerinden olan Dr.Levent KARAFAKI Kliniği’ni arayabilirsiniz.