Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi ve Egzama

Ozon Tedavisi ve Egzama

OZON TEDAVİSİ VE EGZAMA

Ozon tedavisi günümüzde üç yüzün üzerinde hastalığa şifa olurken cilt hastalıkları da ozon tedavisinin göz ardı edilemeyecek faydalarının tespit edildiği rahatsızlıklardır. Oldukça yaygın bir cilt hastalığı olan egzama da ozon tedavisinin uygulandığı ve başarılı sonuçlar alındığı bir hastalıktır. Her yaştan bireyde görülebilen egzama kronik bir rahatsızlık olup ciltte kuruluk, kaşıntı, pullanma, kabarcıklanma, kırmızı kabarcıklar ve kesikler şeklinde kendini gösterir.

Farklı çeşitleri olan egzama hastalığının ortaya çıkış nedenleri de farklılık göstermektedir. Öyle ki egzama; genetik faktörler, stres, alerji, enfeksiyon, dolaşım rahatsızlıkları ve maruz kalınan birtakım kimyasallar kaynaklı olarak ortaya çıkabilmektedir. Yapılan araştırmalar, ozon tedavisinin egzama tedavisinde oldukça başarılı sonuçlar verdiğini göstermektedir. Ozon tedavisi, kandaki oksijen düzeyinin artmasını ve vücuttaki dolaşım sorunlarının giderilmesini sağlar ki bu durum, dolaşım rahatsızlığı kaynaklı egzamanın iyileştirilmesine olumlu katkı sağlar. Ayrıca ozon tedavisinin kandaki oksijen düzeyini artırması, hücre ve dokulara daha fazla oksijen taşınmasını ve buralarda oksijenin daha etkin kullanılmasını sağlar. Bu durum ise hücre ve dokularda ve dolayısıyla ciltteki egzama belirtilerinde iyileşme meydana getirir. Ozon tedavisinin antibakteriyel özelliği ise bakteriyel enfeksiyon kaynaklı egzama türünün tedavisinde başarılı sonuçlar vermektedir. Ozonun bağışıklık sistemini güçlendirici etkisi, her hastalıkta olduğu gibi egzama ile mücadelede de hatırı sayılır katkılar sağlamaktadır.

Ozon tedavisinin alerji türlerinin iyileştirilmesinde oldukça etkili olduğu bilindiğinden alerji kaynaklı egzamanın tedavisinde iyileştirme hedeflenir. Son olarak ozon tedavisi, stres kaynaklı egzama tedavisinde de güvenle uygulanmaktadır zira ozon tedavisi, stresle mücadelede etkin bir uygulama olarak karşımıza çıkmaktadır. Egzama tedavisinde ozon majör, minör ve torba şeklinde uygulanabilir, en uygun yönteme doktorunuz karar verecektir.