Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi ve Cilt Çatlakları

Ozon Tedavisi ve Cilt Çatlakları

OZON TEDAVİSİ VE CİLT ÇATLAKLARI

Uygulanma amacına bağlı olarak kan, cilt altı veya kas-eklem içi gibi çeşitli farklı metodlarla gerçekleştirilebilen ozon tedavisi, pek çok hastalığın tedavisi amacıyla uygulanabileceği gibi sağlıklı kişilerin bağışıklığının güçlendirilmesi ve yaşlanma karşıtı etki yaratılması gibi estetik nedenlerle de uygulanabilmektedir. Hem bir cilt rahatsızlığı hem de estetik sorun olarak karşımıza çıkan çatlaklar da ozon tedavisinin güvenle uygulanarak iyileşme gözlendiği bir problemdir. Stria olarak da anılan çatlaklar; genetik nedenler, hızlı kilo alıp verme, hamilelikte karın bölgesinin gerilmesi, birtakım hastalıklar ve hormonel değişimler gibi sebeplerle ortaya çıkmaktadır. Çatlaklar, cildin aşırı gerilmesi neticesinde dermis tabakasında oluşan, başlangıçta kırmızı-mor renkte olup sonradan rengi solgunlaşan deformasyonlardır.

Ozon tedavisi ile cilt çatlaklarının iyileştirilmesi, vücudun kolajen üretiminin artırılmasının sağlanması ile mümkün olur. İlaveten, ozon tedavisi sayesinde kan damarlarında seviyesi artan oksijenin hücre ve dokulara taşınması, hücre ve dokuların oksijeni etkin kullanımı ile hücre ve doku hasarının giderilmesini ve dolayısıyla çatlakların iyileştirilmesini sağlar. Ozon tedavisi ile cilt çatlaklarının iyileştirilmesi ile ilgili detaylı bilgi almak için hijyen kurallarının en üst düzeyde uygulandığı, son teknoloji cihazların kullanıldığı ve bugüne kadar yüz bine yakın ozon tedavisi uygulaması gerçekleştirmiş olan Dr.Levent KARAFAKI Kliniği’ni arayabilirsiniz.