Ozon Tedavisi ve Anal Fissür | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi Ankara

Ozon Tedavisi ve Anal Fissür

OZON TEDAVİSİ VE ANAL FİSSÜR

Anal fissür diğer adıyla makat çatlağı, kabızlık veya ishal durumlarında sık ıkınma ve temizleme gibi nedenlerle makatta oluşan yırtılmadır. Oldukça hassas bir bölge olan makat bölgesindeki yırtıklar kişinin hayat kalitesini ciddi şekilde etkileyebilmektedir. Anal fissür nedenleri temel olarak ıkınma davranışının söz konusu olduğu ishal, kabız veya doğum olmakla birlikte Crohn ve ülseratif kolit gibi bağırsak hastalıkları da anal fissür oluşumuna neden olabilmektedir. Anal fissür belirtileri ise tuvalete çıkma esnasında cam batma hissi, tuvalete çıkmada zorluk, makatta ağrı ve kaşıntı ile kanamadır. Anal fissür rahatsızlığından muzdarip kişilere ozon tedavisi rektal ve majör yolla uygulanmakta ve son derece başarılı sonuçlar elde edilmektedir.

Ozon tedavisi uygulandığında vücuttaki bütün hücre ve dokulara aktif bir biçimde ulaştırılan oksijenin hücre ve dokular tarafından etkin biçimde kullanılması ile her türlü hasarın giderilmesi söz konusu olur. Ozon tedavisiyle anal fissür, ozonun oksijenizasyon sağlayıcı özelliği ile tedavi edilir. Ozon tedavisinin bağışıklık sistemini güçlendirici etkisinin sağlayacağı faydalar da unutulmamalıdır.

Anal fissür tedavisinde ozon tedavisinin uygulanma metodları, seans sayısı ve fiyatlar ile ilgili bilgi edinmek için ozon tedavisini Ankara’da ilk olarak uygulayan ve bugüne kadar yüz bine yakın ozon tedavi uygulaması gerçekleştirmiş olan Dr.Levent KARAFAKI Kliniği’ni arayabilirsiniz.