Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi Nedir?

Ozon Tedavisi Nedir?

OZON TEDAVİSİ NEDİR?

Ozon tedavisi temel olarak, belirli bir rahatsızlık veya hastalığın iyileştirilmesi yahut sağlıklı bireylerde bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi amacıyla kişinin vücuduna çeşitli yöntemlerle ozon uygulanması işlemi olarak tanımlanabilir. Ozon tedavisi, uygulanma amacına bağlı olarak belirlenecek minör, majör, rektal, eklem/kas içi veya cilt altı yöntemleri ile uygulanmaktadır.

Günümüzde en sık başvurulan ve kendisinden en yüksek oranda fayda sağlanan destek tedavi yöntemlerinden ozon tedavisi; dolaşım sistemi bozuklukları, solunum hastalıkları, iyileşmeyen yaralar, yanıklar, kronik yorgunluk ve stres, enfeksiyon hastalıkları, göz hastalıkları, otoimmün bozukluklar, diyabet, psikolojik rahatsızlıklar, karaciğer hastalıkları, mide ve bağırsak hastalıkları ve nörolojik hastalıklar başta olmak üzere üç yüzün üzerinde hastalığın tedavisine şifa olabilmektedir. Ozon tedavisi; ozon alerjisi olan kimseler, glukoz 6 fosfat dehidrogenaz enzim eksikliği olanlar, pıhtılaşma bozukluğu, ileri düzey kansızlık veya lösemi gibi kan hastalığı olan kişiler, hipertiroidi olan kişiler ve kanamanın halihazırda devam ettiği durumu olan kişiler gibi kısıtlı bir grup dışındaki herkese güvenle uygulanabilen ve yan etkisi son derece kısıtlı olan doğal bir ek tedavi seçeneğidir. Ozon tedavisinin çok sayıda ve türde hastalığa şifa olması; hücre ve doku oksijenizasyonu sağlama, kan damarlarındaki oksijen düzeyini artırma, dolaşımı düzenleme ve iyileştirme, bağışıklık sistemini düzenleme ve iyileştirme özelliklerinin yanı sıra antiviral, antifungal, antibakteriyel, antioksidan ve antienflamatuar etkilerinden kaynaklanmaktadır.

Ozon tedavisinin mutlaka bu alanda uzmanlaşmış ve deneyim sahibi bir hekim tarafından, üst düzey hijyen kurallarının uygulandığı ve son teknoloji cihazların kullanıldığı bir merkezde uygulanması gerektiği unutulmamalıdır.