Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi ile Beyin İlişkisi

Ozon Tedavisi ile Beyin İlişkisi

OZON TEDAVİSİ İLE BEYİN İLİŞKİSİ

Oldukça karmaşık ve önemli bir organ olan beyin, sahip olduğu kütlenin aksine kandaki oksijenin yüzde yirmi beş gibi hatırı sayılır bir kısmını kullanması dolayısıyla oksijen ihtiyacı bakımından öne çıkmaktadır. Oksijen, beyin için çok önemlidir. Beyne giden oksijen miktarının her ne sebeple olursa olsun azalması, çok ciddi sağlık sorunlarına yol açabilmektedir. Beyne giden oksijen miktarının artırılması ise depresyondan bunamaya, beyin damar tıkanıklıklarından beyin kanserine kadar her türlü beyin hastalığına şifa olmaktadır.

Günümüzde, beyne giden oksijen miktarını artırmanın en doğal yolu, güvenilir bir destek tedavi yöntemi olan ozon tedavisinden geçmektedir. Ozon tedavisi uygulamasıyla kandaki ve dolayısıyla hücre ve dokulardaki oksijen miktarının artırılması ve artan oksijenin etkin biçimde kullanılması hedeflenir. Bu sayede, beyne giden kan damarlarındaki oksijen miktarının artırılması ile, söz konusu damarlardaki dolaşımın düzenlenmesi ve tıkanıklıkların giderilmesi sağlanır. Bu durumun sonucu olarak ise beyin hücrelerinde sağlanan oksijenlenme ile, beyin hücrelerindeki hasarlar giderilerek iyileşme elde edilir. Ozonun antioksidan etkisi sayesinde hedeflenen, beyinde biriken oksidatif stresin ortadan kaldırılmasıdır.

Ozonun antienflamatuar özelliği ise beyin damarlarının sertleşmesi de dahil pek çok rahatsızlığın giderilmesinde rol oynar. Bütün bunların yanı sıra, ozon tedavisi bağışıklık sistemini güçlendirerek vücut direncini artırır. Ozon tedavisi ile ilgili detaylı bilgi edinmek için bugüne kadar doksan binin üzerinde ozon tedavisi uygulaması gerçekleştirmiş olan Dr.Levent Karafakı Kliniği’ni arayabilirsiniz.