Ozon Tedavisi Ankara | Dr. Levent Karafakı | Neden Ozon Tedavisi?

Neden Ozon Tedavisi?

NEDEN OZON TEDAVİSİ?

Ozon tedavisi, üç oksijen atomundan meydana gelen ozon gazının minör, majör, rektal, cilt altı, kas veya eklem içi gibi metodlarla sağlıklı veya hasta bireylerin vücuduna verilmesi uygulaması olup son zamanların en fazla tercih edilen destek tedavi yöntemidir. Peki neden ozon tedavisi? Ozon tedavisinin bu kadar çok rağbet görmesinin tabi ki pek çok sebebi bulunmaktadır. “Neden ozon tedavisi?” sorusunun başlıca cevabı; ozon tedavisinin tıbbi etki ve faydalarının yani iyileştirici gücünün tespit edilmiş olmasıdır. Bir tedaviden beklenen başlıca fayda, iyileşme sağlamasıdır.

Ozon tedavisi, bir destek tedavi uygulaması olarak bu amaca hizmet ederek üç yüzün üzerinde hastalığın kaynağı ve belirtilerinde iyileşme sağlar. Söz konusu iyileşmeyi ozon tedavisi; hücre ve dokularda sağladığı oksijenizasyon, bağışıklık sistemini düzenleyici ve güçlendirici etkisi, antioksidan, antienflamatuar, antifungal, antiviral ve antibakteriyel özellikleri ile gerçekleştirir. “Neden ozon tedavisi?” sorusunun bir diğer cevabı ise, hastalık durumunun dışında sağlıklı kişilerin yaşam kalitesini çeşitli etkilerle artırmasıdır. Gerçekten ozon tedavisi ile sağlıklı kişilerde bağışıklık sistemi güçlendirilir, oksidatif stres azaltılır, hafıza güçlendirilir, yaşlanma etkileri yavaşlar ve vücut enerjisinde artış sağlanır. “Neden ozon tedavisi?” sorusuna verilecek bir başka önemli cevap, ozon tedavisinin doğal ve güvenli bir destek tedavi uygulaması olmasıdır. Ayrıca, ozon tedavisinin çok kısıtlı bir grup hariç herkese uygulanabilir olması da ozon tedavisinin tercih edilmesinin önemli nedenlerindendir.

Ozon tedavisinin neden tercih edilmesi gerektiğine dair karşımıza çıkan bir diğer oldukça önemli durum, ozon tedavisinin oldukça kısıtlı yan etkiye sahip olmasıdır. Görüldüğü üzere, hem sağlıklı hem de hasta bireylerin, eşsiz bir destek tedavi yöntemi olan ozon tedavisini tercih etmesi için pek çok neden bulunmaktadır. Sağlıklı günler dileriz.