Lpg Yöntemi ile Zayıflama - Sıkılaşma - Selülit Tedavisi | Dr. Levent Karafakı | Selülit Tedavisi Ankara

Selülit Tedavisi Ankara

Lpg Yöntemi ile Zayıflama - Sıkılaşma - Selülit Tedavisi

LPG YÖNTEMİ İLE ZAYIFLAMA - SIKILAŞMA - SELÜLİT TEDAVİSİ

LPG (endermoloji) yöntemi, bölgesel zayıflama, vücut şekillendirme ve selülit tedavisinde etkin şekilde kullanılan, cerrahi olmayan bir medikal estetik uygulamasıdır. Spor veya diyete rağmen kilo veremeyen, kilolu olmamasına karşın bölgesel yağlanma sorunu yaşayan kişilerin tercih ettiği LPG, dokuların vakum yöntemiyle sıkıştırılması ve hedef bölgedeki kan dolaşımının hızlandırılması yoluyla yağ hücrelerinin küçültülerek cildin sıkılaştırılması prensibine dayanır. Bölgesel zayıflama ve selülit tedavisinde oldukça başarılı sonuçlar vermesi nedeniyle günümüzün en çok tercih edilen uygulamalarından biri olan LPG teknolojisi, farklı doku katmanlarına etki ederek cildin esnemesini sağlamaktadır. Uygulamaya adını veren LPG cihazının iki rulodan oluşan vakumlu özel başlığı, bağ dokulara masaj yaparak kan dolaşımını düzenlerken deri altındaki sıvı akışını da desteklemektedir. LPG uygulaması lenfatik dolaşım ve metabolik sıvı akışının sağlıklı bir şekilde gerçekleşmesine yardımcı olmaktadır. Böylelikle bölgedeki yağ hücreleri küçülür, normal şekil ve boyutuna yeniden kavuşur. Bu durum amaçlandığı gibi bölgesel zayıflama sağlarken bağ dokusunun, yağ hücrelerinin yarattığı baskıdan kurtulması sayesinde selülitleri de ciddi ölçüde azaltmaktadır. LPG yöntemiyle 2 ila 10 cm arasında incelme ve bölgesel zayıflama sağlanırken dokulardaki collagen ve elastin üretimi de tetiklenir. Cilt sıkılaşıp toparlanır ve pürüzsüz bir görünüme kavuşur. LPG; Alisa Beauty Center’da uzmanlarımız tarafından , yaklaşık 30 dakika içinde gerçekleştirilebilen, acısız, güvenli, sağlıklı ve konforlu bir bölgesel zayıflama uygulamasıdır. Kişiyi günlük yaşamdan koparmadan her zaman rahatlıkla yapılabilen ve etkisini ilk seanstan itibaren belirgin bir biçimde gösteren LPG, bu artılarıyla günümüzün en çok tercih edilen selülit tedavisi ve zayıflama yöntemlerinden biri olarak kabul edilmektedir.

Kimler LPG uygulaması yaptırabilir?

LPG; ileri düzeyde varis problemi olanlar, hamileler, epilepsi ve kanser hastaları hariç yasal olarak 18 yaşından büyük olan herkese uygulanabilmektedir.

Selülit Tedavi Ankara hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.