Frekans Uygulaması ve Otoimmün Hastalıklar | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi Ankara

Frekans Uygulaması Ankara

Frekans Uygulaması ve Otoimmün Hastalıklar

FREKANS UYGULAMASI VE OTOİMMÜN HASTALIKLAR

Otoimmün hastalıklarda; yabancı maddeleri tanıma ve yok etme özelliğine sahip olan bağışıklık sisteminde oluşan problemler, sistemin vücut hücre, doku ve organlarını yabancı olarak algılayarak onlara saldırmasına ve zarar vermesine neden olur.

Otoimmün hastalıkların başlıcaları; diyabet, iltihaplı romatizma, multipl Skleroz, Lupus, Haşimato, çölyak, Vaskülit, Behçet, Sedef, Addison, Pernisiyöz Anemi ve Myastenia Gravis’tir. Otoimmün hastalıkların nedenleri ise; genetik faktörler, aşırı kilo, ilaçlar, enfeksiyonlar ve yaralanmalar olarak özetlenebilir. Otoimmün hastalıkların belirtileri genel olarak ağrı, ateş, iltihap, uyuşmalar, karıncalanmalar, halsizlik, şişlikler ve saç dökülmeleri olarak ortaya çıkar. Otoimmün hastalıklarda Biorezonans uygulamasındaki amaç, bağışıklık sisteminin rahatlatılmasıdır. Biorezonans uygulamasının temelini, hücrelerin elektromanyetik bilgi alışverişi oluşturur.

Biorezonans cihazı ile bağışıklık sisteminde elektromanyetik kirliliğe neden olan toksinler, ağır metaller, alerjenler, virüs ve bakteriler tespit edilip temizlenir. Böylece vücudun savunma sistemi desteklenmiş, sistemin normal işleyişine döndürülmesi sağlanmış ve bağışıklık sisteminin rahatlatılması amacına ulaşılmış olur.

Biorezonans Ankara hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.