Frekans Uygulaması ve Otizm | Dr. Levent Karafakı | Frekans Uygulaması Ankara

Frekans Uygulaması Ankara

Frekans Uygulaması ve Otizm

FREKANS UYGULAMASI VE OTİZM

İnsan vücudunun doğal olarak yaydığı titreşimleri esas alan biorezonans yöntemi birçok hastalıkta destek tedavi olarak İnsan vücudunun doğal olarak yaydığı titreşimleri esas alan biorezonans yöntemi birçok hastalıkta destek tedavi olarak kullanılabilmektedir. Dolayısıyla biorezonans tedavisinin mantığı, hastalıklı dokulara onların kendiliğinden doğal olarak yaydıkları hasta frekansların tam tersi frekansları göndererek nötrleştirmeye dayanmaktadır.

İnsan vücudunun kendiliğinden yaydığı frekans kodları vardır. Bu kodları esas alan biorezonans tedavisi; hastanın zihinsel, ruhsal ve bedensel koşullarını bütünsel olarak ele almaktadır. Dolayısıyla biorezonans tedavisinin mantığı, hastalıklı dokulara onların kendiliğinden doğal olarak yaydıkları frekansın tam tersi frekansları göndererek nötrleştirmeye dayanmaktadır. Vücuttaki tüm doku, hücre ve organlarımızın birer frekansı olduğu için bu yöntemden, birçok hastalığın tedavisinde yararlanılabilmektedir. Bunlardan bir tanesi de otizm tedavisidir. Otizm, bağırsakta başlayıp beyinde kendini gösteren bir hastalıktır. Yıllarca sadece genetik nedenlere bağlanan otizmin son yıllarda hızla artış göstermesinin sadece genetik kaynaklı olmadığı, diğer faktörlerin de etkisinin olduğu düşünülmektedir. Özellikle barsakta başlayan bazı olayların tetikleyebileceği konusunda her geçen gün daha fazla delille karşılaşılmaktadır.

Yapılan araştırmalar sonucunda otizmli çocukların bağırsak geçirgenliğinin normalden bir hayli fazla olduğu tespit edilmiştir. Biorezonans sistemi ile bağırsaklardaki aşırı geçirgenlik normal hale getirilmesinde çok etkilidir. İntoleransın düzeltilmesinde, ağır metal yüklerin azaltılamsında ve beyin aktivasyon terapileri yapıldığı taktirde otizimli çocuklarda olumlu gelişmeler gözlenmiştir. Biorezonans tedavisinde uygulama bitkisel, kimyasal ya da sentetik herhangi bir ilaç takviyesi kullanılmadan yalnızca biorezonans cihazıyla yapılmaktadır.

Biorezonans tedavisi ağrısız, acısız, ilaçsız ve yan etkisiz, tamamen biyolojik bir yöntem olup yaş ve cinsiyetten bağımsız olarak herkese hatta çocuklara ve bebeklere de uygulanabilmektedir. Tedavi seans protokolü, ön muayeneden sonra belirlenmektedir. Uygulama sadece tıp doktorları ve tıp doktorlarının gözetimindeki terapistler tarafından yapılmalıdır.

Biorezonans Ankara hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.