Frekans Uygulaması ve Ağrı Tedavisi | Dr. Levent Karafakı | Ozon Tedavisi Ankara

Frekans Uygulaması Ankara

Frekans Uygulaması ve Ağrı Tedavisi

FREKANS UYGULAMASI VE AĞRI TEDAVİSİ

Ağrı, vücutta aksayan işlevlerin veya zarar verici uyaranların neden olduğu hoş olmayan bir duygudur. Ağrıyı oluşturan nedenleri travma, enfeksiyon, iltihaplanma ve dokudaki kanlanmanın azalması olarak sıralayabiliriz. Kısaca yaşam bulgusu olarak tanımlanabilen ağrıları iki grupta toplarız. Akut ağrılar genellikle yaralanma ve travma ile ilgili olup kısa ömürlü ve kolay tedavi edilebilir ağrılardır.

Kronik ağrılar ise dokuların iyileşmesi için tanınan süre sonunda, 3- 6 ay ve sonrası devam eden ağrılardır. Ağrılar patofizyolojik olarak sınıflandırıldığında karşımıza nosiseptif ağrılar ve nöropatik ağrılar olarak iki grup çıkmakta, nosiseptif ağrılar ise somatik ve viseral ağrılar olarak iki grupta incelenmektedir. Ağrı tedavisinde biorezonans uygulamasındaki amaç, ağrıyan bölgelerdeki tahribatı onarmaktır. Hastanın ağrılarının nedenlerini belirlemek için hastanın hikâyesi detaylı şekilde bilinmeli, kan ve görüntüleme tetkikleri yapılmalıdır. Kişinin geçirdiği veya mevcut hastalıkları saptanmalıdır.

Biorezonans cihazı ile toksit maddeler, ağır metaller, bakteri, virüs ve parazit yükleri tespit edilerek bunların vücuttan uzaklaştırılması sağlanır. Biorezonans cihazı ile problemli bölgeleri görebilecek bir frekans verilir. Verilen titreşimler dokudaki ağrı durumunu algılar, engellenen enerjiyi tekrar harekete geçirir. Vücuda verilen titreşimler sayesinde, vücuttaki denge düzenlenmiş olur.

Biorezonans Ankara hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.