Frekans Uygulaması | Dr. Levent Karafakı | Frekans Uygulaması Ankara

FREKANS UYGULAMASI

Biorezonans, insan vücudundaki normal dokuya göre farklı frekans yayan hasta dokunun tespit edilerek elektromanyetik frekanslarla tedavi edilmesini hedefleyen bir tamamlayıcı tıp yöntemidir. MORA Terapi olan Biorezonans 1977 yılında keşfedilmiş olup Alman Franz Morell ve oğlu ile Erich Rasche tarafından geliştirilmiştir. Biorezonans, cihaza bağlı olan elektrotların vücuda bağlanarak elektromanyetik frekansla tedavinin amaçlandığı bir uygulamadır. İnsan vücudunun, organlarının, dokularının ve hücrelerinin de kendine özgü bir frekansı vardır. Bu uygulamada; vücutta hasta olan dokulara, kendilerindekinin aksi yönde frekans gönderilir ve hasta dokuların bu yolla tedavi edilmesi amaçlanır.

Biorezonans uygulamasında, biorezonans cihazından yayılan elektromanyetik frekansın düzeyi çok düşük olup herhangi bir kimyasal ilaç kullanımı da söz konusu değildir. Hiç bir yan etkisi bulunmayan Biorezonans, ağrısız ve acısız bir yöntem olup her yaştan kişiye uygulanabilir. Biorezonans; sigara bağımlılığının sona erdirilmesinin yanı sıra her çeşit alerji, kanser, astım, depresyon, romatizmal hastalıklar, obezite, egzama, çölyak, fıtık, sinüzit, kas ve eklem ağrıları, migren, anksiyete gibi rahatsızlıkların tedavisi amacıyla uygulanmakla birlikte insan vücuduna günlük hayatta yüklenen aşırı elektromanyetik yükün temizlenerek bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi amacıyla da uygulanabilmektedir. Dünyada uzun süredir uygulanmakta olan Biorezonans, ülkemizde de uygulanmaya ve etkili sonuçlar alınmaya başlanmıştır. Biorezonansın hekimler tarafından veya gözetiminde uygulanması gerektiği hususu unutulmamalıdır.