Ozon Terapi Faydaları | Dr. Levent Karafakı | Ankara

Ozon Terapi Faydaları

Kanın oksijen taşıma kapasitesini artırarak 365’in üzerinde hastalıkta aktif olarak kullanılan ozon tedavisi bağışıklık sistemini güçledirerek kişinin iyileşmesini ve hastalıklardan korunmasını sağlar.

• Sağlıklı bir yaşam için uygulanan ozon tedavisi ciltte gençleştirici etki yaratarak cilde detoks sağlar ve yaşlanmayı geciktirir.
  • Beyin enerjisini artırarak hafızanın güçlenmesini sağlar.
  • Metabolizmanın hızlandırarak kilo vermeyi sağlar.
  • Dolaşımı artırarak bozulmakta olan fonksiyonların yeniden canlanmasına yardımcı olur.
  • Kanın içerisindeki stresi azaltarak kişide var olan sinir sistemi bozuklukları ve depresyonu azaltır, ortadan kaldırır.
  • Bio dengeyi sağladığı için uyku düzenlenmesinde rol oynar. Vücudun daha dinç uyanmasını sağlar.
  • Hücre içindeki enerji santralini harekete geçirerek ciddi oranda enerji verir.
  • Kanın oksijenlenmesini sağlayarak kanser hücrelerinin yaşadığı aneorobik ortamı bozar ve kanser hücrelerinin yaşama ortamlarını ortadan kaldırır. Kanser önleyici bir tedavidir.
  • Pankreastaki insülini aktive ederek ilaç ihtiyacını azaltır ve diyabete bağlı komplikasyonları önler.
  • Diyabetik ayak yaralarında oksidasyon sağlayarak tedavi eder.
  • Antioksidan olduğu için vücuttaki zehirli atıkların atılmasını sağlar.
  • Romatizmal hastalıklar ve fibromiyaljide kulllanılan ozon tedavisi ağrıların azaltılması ve rahatsızlığın hafifletilmesi amacıyla kullanılmaktadır.
  • Yara ve yanık tedavisinde , inflamatuar bağırsak hastalıklarında, kronik yorgunluk ve migrende, akut viral hepatit ve herpes tedavisinde , tekrarlayan vajinal mantarlarda ozon tedavisi uygulanmaktadır.