Akupunktur İle Zayıflama| Dr. Levent Karafakı | Ankara

Akupunktur İle Zayıflama

Birçok kişinin sorunu olan istenemeyen kilolara ışık olan akupunktur tedavisi, iştahı azaltarak kişinin gıdalara karşı düşkünlüğünü azaltır bu sayede porsiyon küçültülmesi sağlanmış olur. Metabolizmayı hızlandırarak kilo vermeyi destekler.

Akupunkturdaki temel amaç kişinin beslenmsinşdüzenleyerek kilo vermesini sağlamaktadır.

Tedavi sonrasında kilo alma gibi bir durum oluşmaz. Akupunktur iğneleri haftada 1 olarak ayda 3 kez takılır.

Akupunktur İle Ağrı Tedavisi

Akupunktur uygulandığı alandan beyine uyarı gönderilerek beyinde bulunan bir madde olan endorfinin salgılanmasını arttırarak ve vücuda dağılmasını sağlar. Endorfin, güçlü bir ağrı kesici etkiye sahiptir. Akupunktur endorfiin salgılanması için vücudu uyarır ve vücut kendi üretir. Etkili sonuçlar alınan bu tedavi yöntemi iğnelerin batırılmasıyla mucizevi sonuçlar doğurur.

Akupunktur İle Tüp Bebek Tedavisi

Tüp bebek tedavisi oldukça stresli ve yorucu bir süreçtir. Akupunktur tedavisi ile embriyonun endometrium tabakasına tutunması kolaylaştırılarak tüp bebek tedavisine yardımcı olmaktadır.

Akupunktur tedavisi, kişi üzerinde sakinleştirici etkiye sahiptir. Bunun nedeni ise seratonin salgılanması için vücudu uyarmasıdır bu sayede kişi rahatlar. Akupunktur tedavisinden sonra kişi kendini stresten arınmış ve yorgunluk semptomlarından kurtulmuş hisseder. Kendini iyi hisseden bir anne adayının tüp bebek tedavisinin oldukça başarılı olduğu gözlemlenmiştir.

Akupunktur İle Migren Tedavisi

Migren ; zonklayıcı baş ağrısı şeklinde tanımlanır. Genellikle genetik bir durumdur. Her yaşta rastlanabilen bu durum kısa ve uzun etkili olarak devam ettirir. Işığa karşı hassasiyet yaşanılan bu durum dayanılmaz bir şekilde alın ve ensede şiddetli ağrılar meydana getirmektedir. Akupunktur tedavisi ile migren rahatsızlığında oldukça başarılı sonuçlar elde edilmiştir.